افزودن پیام متنی به Google Analytics

اهداف پیام متنی به Google Analytics

افزودن اهداف پیام متنی به Google Analytics

اهداف پیام متنی به Google Analytics برای این آموزش، فرض می کنیم که قبلاً حساب CallRail خود را به حساب Google Analytics خود پیوند داده اید. اگر هنوز حساب های خود را پیوند نداده اید، ابتدا دستورالعمل های این مقاله پشتیبانی را دنبال کنید، سپس برای تکمیل راه اندازی به این مقاله بازگردید:

ادغام Google Analytics

برای پیگیری صحیح فعالیت CallRail در Google Analytics، باید یک هدف تعیین کنید. رویدادها همچنین برای ردیابی در Google Analytics در دسترس هستند، اما اطلاعاتی را که ما به درستی ارسال می کنیم، ضبط نمی کند.

اهداف اقداماتی را که بر درآمد تأثیر می گذارد، مانند ورود به یک صفحه خاص، دنبال می کند. رویدادها رفتار بازدیدکنندگان مانند بازدید از ویدیو و کلیک روی دکمه را دنبال می کنند.

ایجاد یک هدف پیام متنی

ادغام CallRail با Google Analytics در حساب شما وابسته به شرکت است. از این دستورالعمل ها برای ایجاد یک هدف پیام متنی استفاده کنید که همه پیام های متنی دریافت شده توسط هر شماره پیگیری در شرکتی که با Google Analytics ادغام کرده اید را گزارش کند.

  1. وارد حساب Google Analytics خود شوید.
  2. روی ADMIN در پایین نوار کناری سمت چپ کلیک کنید.
  3. حساب و دارایی را در جایی که می خواهید هدف خود را ایجاد کنید انتخاب کنید.

اهداف پیام متنی به Google Analytics

اهداف را در برگه View کلیک کنید.

اهداف پیام متنی به Google Analytics

  1. NEW GOAL را در بالای صفحه انتخاب کنید

در مرحله راه اندازی هدف، سفارشی را انتخاب کنید، سپس روی ادامه کلیک کنید.

اهداف پیام متنی به Google Analytics

در مرحله توضیحات هدف، نام هدف را وارد کرده و رویداد را انتخاب کنید. سپس روی ادامه کلیک کنید.

اهداف پیام متنی به Google Analytics

در مرحله جزئیات هدف، دسته را برابر پیام نوشتاری قرار دهید. سوئیچ (مقدار رویداد به عنوان ارزش هدف) می تواند بر روی “بله” یا “خیر” بدون دخالت در گزارش شما تنظیم شود.

اهداف پیام متنی به Google Analytics

برای فعال کردن هدف خود روی ذخیره کلیک کنید.

برای تعاملات پیامکی متنی برای اولین بار یک هدف تعیین کنید

اگر می خواهید تعاملات پیامکی خود را برای اولین بار با مشتری جدا کنید، می توانید یک هدف بیان منظم برای مکالمات پیامکی برای اولین بار در Google Analytics ایجاد کنید. این کار اجازه می دهد پیام های متنی برای اولین بار برچسب رویداد شما به “Message-01” ختم شود.

  1. وارد حساب Google Analytics خود شوید.
  2. روی ADMIN در پایین نوار کناری سمت چپ کلیک کنید.

  1. حساب و دارایی را در جایی که می خواهید برای تعاملات پیامکی برای اولین بار هدف ایجاد کنید، انتخاب کنید.

اهداف پیام متنی به Google Analytics

اهداف را در برگه View کلیک کنید.

اهداف پیام متنی به Google Analytics

روی + NEW GOAL در بالای صفحه کلیک کنید.

در مرحله راه اندازی هدف، سفارشی را انتخاب کنید، سپس روی ادامه کلیک کنید.

اهداف پیام متنی به Google Analytics

در مرحله توضیحات هدف، نام هدف را وارد کرده و رویداد را انتخاب کنید. سپس روی ادامه کلیک کنید.

اهداف پیام متنی به Google Analytics

در مرحله جزئیات هدف، دسته را برابر با پیام متنی و برچسب را برای بیان منظم روی.* Message-01  قرار دهید. کلید “مقدار رویداد به عنوان ارزش هدف” باید روی YES تنظیم شود.

اهداف پیام متنی به Google Analytics

برای فعال کردن هدف خود، روی ذخیره کلیک کنید.

مشاهده داده های پیام متنی در Google Analytics

هنگامی که هدف شما داده های پیام متنی را دریافت کرد، می توانید داده های پیام متنی خود را در حساب Google Analytics خود مشاهده کنید. یکبار ادغام با Google Analytics برای شروع گزارش دهی به 24 ساعت طول می کشد.

  1. در منوی سمت چپ، Behavior را انتخاب کنید. سپس روی Events کلیک کنید و Top Events را انتخاب کنید.

اهداف پیام متنی به Google Analytics

  1. جدول به دست آمده باید به این شکل باشد:

اهداف پیام متنی به Google Analytics

  1. برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد پیام های دریافتی خود، روی پیام متنی در زیر ستون دسته رویداد کلیک کنید. فرمت گزارش بر اساس اینکه آیا پیام از طریق شماره پیگیری منبع یا شماره رهگیری بازدیدکنندگان با ویژگی های زیر دریافت شده است، متفاوت است:

اهداف پیام متنی به Google Analytics

– ردیابی منبع: پیام متنی ورودی از طریق [شماره پیگیری] – [نام منبع]

– استخر وب سایت: پیام متنی ورودی از طریق Keyword Tracker

  1. در ستون Action Event، روی پیوند کلیک کنید تا جزئیات مربوط به پیام های مشتری را که به شما پیام می دهد مشاهده کنید.

اهداف پیام متنی به Google Analytics

– از [شماره تماس گیرنده] [مقدار پیام]

سوالات متداول

  • چرا نمی توانم شماره کامل تماس گیرنده را در Google Analytics ببینم؟

وقتی گزارش را به Google Analytics گزارش می دهیم، CallRail “XXX” را در شماره تلفن تماس گیرنده قرار می دهد. شرایط خدمات Google Analytics مستلزم این است که هیچ اطلاعات شناسایی شخصی به Google Analytics منتقل نشود.

  • آیا می توانم از یک پیام متنی معمولی و از یک پیام متنی برای اولین بار همزمان استفاده کنم؟

کاملا. استفاده از یک هدف پیامکی برای اولین بار همراه با یک پیام متنی معمولی، گزارش اقدامات رویداد شما را برای شما جدا می کند، بنابراین می توانید رفتار تعاملات پیامکی اولیه را تجزیه و تحلیل کنید. استفاده از هر دو هدف در یک حساب Analytics با گزارشات شما تداخل نخواهد داشت.

  • کجا می توانم درباره اهداف و رویدادها بیشتر بدانم؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از اهداف در Google Analytics، می توانید این مقاله راهنمای Google را بخوانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رویدادها و نحوه فیلتر کردن داده های خود برای جزئیات بیشتر، این مقاله راهنمای Google را بخوانید.

فهرست مطالب

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =