ایمیل مارکتینگ

14 بازدید
ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ ، در حال حاضر یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین نرم افزارها برای تجارت می باشد.

بازاریابی ایمیلی گاه به عنوان ابزاری برای بازاریابی مستقیم و گاه برای بازاریابی انبوه مورد استفاده قرار می گیرد. که در واقع ایمیل مارکتینگ از ارزان ترین ابزار های تبلیغاتی محسوب می شود. ایمیل مارکتینگ برای تجارت های مختلف به کار می رود که اگر به درستی و با رعایت اصول انجام گیرد می تواند موفقیت بسیاری برای تجارت به همراه داشته باشد.

ارسال ایمیل مارکتینگ مخصوص کاربرانی است که نیاز به ارسال های تبلیغاتی به ایمیل افراد ناشناس دارند. که در آینده مجددا به مخاطبین قبلی ارسال نمی شود و ویژگی هایی مانند: قالب ساز حرفه ای، قالب های رایگان، بانک ایمیل و… را برای کاربر به ارمغان می آورد.

ایمیل هوشمند

با استفاده از ابزار های پیشرفته ای که چکاوک شهر  در اختیار شما قرار می دهد. می توانید با داشتن اطلاعات در رابطه با متنهای هوشمند ایمیل خود را به صورت تگی یا گروهی برای مخاطبان خود سفارشی کنید و برای آن ها ارسال کنید. در این روش می توان اطلاعات و نام و خصوصیات مخاطب خود را در متن یا در عنوان ایمیل خود درج کنید.

گارانتی اسپم نشدن ایمیل

مجموعه چکاوک شهر این تضمین را به شما و کسب و کارتان می دهد که ارسال پیام به inbox مخاطب خود را دارید. که البته از مهمترین معیار های ارسال ایمیل، توجه داشتن به این نکته است که ایمیل های ارسالی شما باید در صندوق اینباکس مخاطب ویا همان گیرنده ایمیل وارد شود نه در پوشه.

ارسال زمان دار ایمیل (مناسبتی)

چکاوک شهر نیز می تواند برای مخاطبان و مشتریان شما ایمیل های زمان بندی شده ارسال کند. ممکن است بخواهید در زمان یا مناسبت مختلف، برای مخاطبین و گیرندگان دلخواه ایمیل ارسال کنید. که البته در اینجا شما میتوانید ایمیل خاص و مد نظر خود را از قبل نوشته و زمان بندی های دلخواه خود را تعیین کنید. که در این صورت سیستم به صورت خودکار ایمیل شما را در روز خاصی که مشخص شده باشد. به صورت هفتگی یا ماهانه و یا هر زمانی که شما تعیین کرده اید به نام مخاطبی خاص برای او ارسال می شود.

هرز نامه (Spam)

در این مورد و این روش شما می توانید ایمیل های متعددی را به مخطبان خود ارسال کنید و مطمئن باشید که در پوشه Spam وارد نمی شود.که البته این مساله هم برای مخاطبین شما قابل اهمیت است و هم در اثر بخشی ایمیلتان نقش بسزایی دارد.

ردیابی رفتار دریافت کننده ایمیل

این حق شماست که از نتایج ارسال ایمیل های خود آگاه باشید. با استفاده از این ویژگی شما می توانید با ارسال هر ایمیل در قسمت نتایج گزارش داده شده به خود را، در رابطه با اینکه چه کسی ایمیل شما را باز کرده و یا از میان آن ها چه کسانی لینک های درج شده درون ایمیل را باز کرده است مشاهده کنید.

پیام تشکر باز کردن ایمیل

با داشتن این گزینه شما می توانید با ارسال هر ایمیل به مخاطبین خود، هرگاه هرکدام از مخاطبین شما ایمیل ارسالی از طرف شمارا باز کنند یک پیامک با متنی که شما به دلخواه آماده کرده باشید به گیرنده ارسال می شود. که مطمئنا ارسال این پیام برای کسی که ایمیل را باز می کند اثرذهنی مثبتی دارد.

امکان لغو دریافت ایمیل

شما می توانید با در دست دشتن این ویژگی به مخاطب این امکان را بدهید که برای دریافت کردن یا نکردن ایمیل های شما تصمیم بگیرد. انتهای ایمیل های ارسالی شما لینکی قرار داده می شود که با وارد شدن به آن لینک دیگر هیچ ایمیلی به آن مخاطب ارسال نخواهد شد. که البته این امر یک معیار مهم برای اسپم نشدن ایمیل های ارسالی شما به حساب می آید.

گزارشات ارسال ها

پس از اجرای هر برنامه ایمیل، نتایج برنامه به صورت یک گزارش جامع نموداری دراختیار شما قرار می گیرد. که با در دست داشتن این تحلیل و آمار از ایمیل های ارسالی خود متوجه خواهید شد که چه تعداد از مخاطبانتان ایمیل های شما را دریافت کرده اند و چه کسانی ایمیل شما را در صندوق پیام خود باز کرده اند یا اطلاع از اینکه به روی لینک درون ایمیل شما کلیک کرده واز صفحه شما بازدید کرده اند.

Number (1)
Number (2)
Number (3)
Number (4)
Number (5)
Number (6)
Number (7)
Number (8)

دلایل اهمیت ایمیل مارکتینگ:

همان طور که قبل تر توضیح داده شد نرم افزار ایمیل مارکتینگ در حال حاضر از بهترین نرم افزار ها برای تجارت های کوچک است. که البته گوگل نرم افزار های این چنینی را برای طراحی خبرنامه الکترونیکی به تعداد فراوان ارائه کرده است.

که البته این نرم افزارها از نظر قیمت در رقابت می باشند، در اینجا می توان گفت شاید به دلیل ارزان بودن نسبی ایمیل مارکتینگ است که باعث شده است کمتر به جزئیات فنی و یا افزایش اثربخشی آن توجه شود.

ایمیل مارکتینگ

ویژگی های ایمیل مارکتینگ

1) سازگاری خبرنامه های ایمیلی با تلفن همراه
2) مدیریت مشترکین
3) قابلیت بالا در تحویل
4) همگام شدن با اطلاعات برگشتی ISP
5) ارتباط از طریق API
6) عضو پذیری سریع
7) پشتیبانی از تصاویر