بازاریابی و تولید محتوا سایت

13 بازدید

بازاریابی و تولید محتوا سایت

بسیاری از کسب و کارها شروع به طراحی وب سایت کرده اند و سعی دارند با ایجاد وبسایت مشتری های خود را بیشتر کنند. همیشه بین کسب و کار های متفاوت رقابت بوده است ولی بستر آن تغییر کرده است. امروزه کسب و کارهایی که سایت دارند در دنیای وب با یکدیگر در حال رقابت هستند. رقابتی که سایت ها با یکدیگر دارند به این گونه است که می خواهند بازدید های بیشتری داشته باشند و این بازدیدکنند های سایتشان هم تا میزان بیشتری به مشتری تبدیل شوند. برنده های این رقابت سایت هایی هستند که محتوای بهتری داشته باشند، یعنی در تولید محتوا و بلاگ نویسی بهتر از سایر رقبا عمل کنند. تولید محتوا بحث بسیار گسترده ای است و هر نوع محتوایی را شامل می شود. برخی از سایت ها تولید محتوای خود را خودشان انجام می دهند. برخی از سایت ها هم به سایت های سرویس دهنده ی تولید محتوا یا همان سایت های کپی رایتینگ مراجعه می کنند.

مخاطب شناسی گام اول در تولیدمحتوا

همه ی مطالبی که برای سایت نوشته می شود باید مناسب با مخاطب باشد، یعنی باید بتوانید ذهن مشتری های خود را بخوانید. یک محتوا نگار که برای سایت تولید محتوا می کند باید توانایی خواندن ذهن مشتری را هم داشته باشد.

انواع تولید محتوا برای سایت

محتوای وب سایت انواع مختلفی دارد و هر متن یا مطلبی که شما می نویسید و تهیه می کنید و توسط بازدیدکننده های شما دیده می شود را شامل می شود. اینفوگرافیک، مطالب اصلی سایت، معرفی سرویس های مختلف سایت حتی متنی که ایمیل مارکتینگ استفاده می شود را نیز شامل می شود.

هدف از تولیدمحتوا برای وب سایت چیست؟

هدف شما در تولید محتوا برای وب سایت این است که بتوانید بازدید های بیشتری را داشته باشد و درصد بیشتری از بازدید ها را هم به مشتری تبدیل کنید. اشخاصی که برای سایت خودشان تولید محتوا می کنند تنها باید مشتری ها و مخاطبان خودشان را در نظر داشته باشند اما محتوانگاری که سفارش کپی رایتینگ را در نظر گرفته است باید هم مشتری خودش که همان صاحب شرکت است را در نظر داشته باشد و هم کسی که مطلب را خواهد خواند. هدف اصلی شما در تولید محتوا و بازاریابی محتوایی این است که با مطلبی که نوشته اید بتوانید در ذهن خواننده تاثیر گذاشته و اعتماد او را بدست آورید.

محتوا به عنوان شناسنامه هر وبسایت و یا پایگاه اینترنتی محسوب می شود

تولید محتوای استاندارد سایت

تولیدمحتوای مداوم

اگر بخواهیم خیلی راحت بیان کنیم هرچقدر شما به صورت مداوم محتوای منحصربفرد و غیر کپی داشته باشید و این روند را به صورت مداوم تکرار کنید خزنده های گوگل سایت شما را بیشتر و منظم تر رصد می کنند، از این رو محتوای وب سایت شما بهتر ایندکس خواهد شد.

نقش تولیدمحتوا در سئو

بحثی که همیشه در حوزه سئو وجود دارد پاسخ به این سوال است که تولیدمحتوا چقدر می تواند برای سئو مفید باشد؟ کاربران همیشه تولید محتوای تازه را با بروزسانی صفحه اول که به صورت روتین صورت می گیرد اشتباه می گیرند یک بار برای همیشه مشخص کنیم که این کار آنچنان که شما فکر می کنید روی سئو شما تاثیر مثبتی ندارد. به صورت عمومی 5 عامل در تولید محتوا برای سئو سایت شما موثر است:

بازاریابی محتوا

اهمیت بازاریابی محتوا

در دنیای امروز فرایند های بازاریابی تغییر کرده است و انبوه تبلیغات در دنیای مجازی و واقعی رفتار مشتریان و خریداران را تغییرداده است طوری که دیگر مردم و خریداران نسبت به پیام های تبلیغاتی خنثی شده اند و جذابیت سابق را برای آن ها ندارد با این وجود با هزینه های هر چه بیشتر برای تبلیغات نتیجه برای ما قابل پذیرش نمی باشد.در حال حاضر بازاریابی محتواست که بازاریابی را رونق بخشیده است و یکی از بهترین گزینه ها برای جذب مخاطب و خریدار می باشد.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا از واژه های پرکاربرد در سال های اخیر است که به صورت گسترده در فضای رسانه ها و اینترنت به کار برده می شود. بازاریابی محتوا به معنی ساخت انجمن ها و ارتباطات است که باعث افزایش اعتبار رتبه بندی از طریق ایجاد بازاریابی محتوا مناسب با کیفیت بالا می شود و هدف آن رضایت و ایجاد درآمد بالا از کسب و کار می باشد.بازاریابی محتوا یک راه موثر برای تبلیغ و تشویق کاربران است و برای این کار نیاز به یک استراتژی می باشد. بازاریابی محتوا به شما این کمک را می کند که در رقابت ایستادگی کنید و یک منبع قابل اشتراک برای مخاطبان فراهم کنید.

بازاریابی محتوا

مراحل تولید محتوا

مراحل تولید محتوا

البته ساخت محتوای ارزشمند و کاربردی نیز خود مراحل مختلف و شیوه های خاص خود را دارد. که باعث شود کسب و کار گسترش پیدا کند.

متخصصین و کارشناسان ما در مجموعه “چکاوک شهر ” به شما این امکان را می دهد که بتوانید هم محتوایی قابل توجه و کار آمد داشته باشید و هم هدف آن که گسترش کسب و کار شما می باشد عملی شود.

برند سازی
تبدیل خریدار به مشتری وفادار
تبدیل آن ها به خریدار
جذب مخاطب هدفمند

 

در واقع خصوصیات محتوای تولید شده در چکاوک شهر  به این صورت است که:

  • به هیچ عنوان کپی برداری نمی شود.
  • ویراستاری محتوای تولید شده طبق تنظیمات سئو
  • ترجمه متون انگلیسی یا تالیف تمام محتوا از اول تا آخر
  • رعایت اصول سئو: روان بودن محتوا، کلمات کلیدی مناسب، انتخاب عنوان های مرتبط
  • حداقل استفاده از یک عکس و یا اینفوگرافی مرتبط
  • رعایت نکات نگارشی و علامت گذاری ها

در کنار توضیحات داده شده مراحل تولید محتوای متنی را بیان می کنیم:

  • تعیین کلمات کلیدی یا انتخاب عنوان های مناسب تالیف یا ترجمه متون
  • تنظیمات و ویراستاری های سئو
  • ویراستار مسلط بر جزئیات فروش و کسب و کارهای متفاوت
  • هدف اصلی بازاریابی محتوا این است که عنوان یک کسب و کار موجب انگیزه در مشتری شود
  • تولید محتوا بدون در نظر گرفتن عنصر ارزشمند برای مشتریان کاملا بدون استفاده است.