راهکارهای تحول دیجیتال

شرکت ها از نقطه نظر عمر و مدت زمان فعالیت به 2 دسته شرکتهای قدیمی و شرکتهای استارت آپ تقسیم می شوند، بحث تحول دیجیتال در شرکتهای قدیمی مهم تر و کلیدی تر خواهد بود. دلیل آن واضح است: مدل کسب و کار استارت آپ ها عموما بر مبنای رفتار مشتریان عصر دیجیتال طراحی شده است. ولی شرکتهای قدیمی تر که قبل از تغییرات عصر دیجیتال شکل گرفته اند، مدل کسب و کارشان بر مبنای مفروضات سنتی زمان تاسیس شکل گرفته است. در نتیجه این شرکتها جهت انطباق با بازار جدید، نیاز به تحول دیجیتال خواهند داشت.

ماموریت ما این است، که سازمان ها و کسب و کارها را از عصر کارایی به عصر جدید دیجیتال منتقل نماییم و از طریق دانش و تجربه خود در حوزه تغییر و تحول دیجیتال به شرکت ها یاری رسانیم. از آغازین مراحل برنامه ریزی تا اجرا، پیاده‌سازی و تثبیت تحول در کنار شرکت ها هستیم. موتور تحول دیجیتال را در شرکت ها روشن کرده، با ایجاد پایگاه‌های قوی در آن ها، تحول دیجیتال را پی ریزی و اجرا می نماییم. لذا بر اساس این ماموریت و فعالیت ها، مجموعه خدماتی را برای ارائه به شرکت ها تعریف نموده ایم که اهم حوزه های آن به شرح زیر می باشد:

 

باید گفت که تحول دیجیتال برای شرکتها، مخصوصا کسب و کارهای سنتی یک الزام اکید است که از سوی بازار، مشتریان و روند تغییر سبک زندگی به کسب و کار شما تحمیل می شود. مهم نیست سازمان شما چقدر بزرگ است، چقدر سهم بازار یا قدرت دارید. با تغییر رفتار و ذائقه مشتری، قدرت و سهم بازار شما به تدریج کوچکتر خواهد شد، اگر شما ابتکار عمل را بدست نگیرید. در مقابل، پیاده سازی تحول دیجیتال می تواند تضمین کننده بقای سازمان شما باشد یا در حالتی بهتر، تثبیت کننده سهم بازار شما، و در حالت خیلی عالی، می تواند سهم بازار و حاشیه سود شما را افزایش دهد. بنابراین بحث تحول دیجیتال، بحث بقا و حیات است. سازمانهایی که به تحول دیجیتال به عنوان یک فرآیند تجملاتی نگاه می کنند، هنوز به عمق بحران پی نبرده اند. مصادیق کسب و کارهایی که در جامعه در ورطه نابودی هستند، در حال افزایش است.

ضرورت تحول دیجیتال

کسب و کار های متحول

استراتژی

سازمان ها در طول حیات خود نیازمند هماهنگ نمودن خود با تغییرات داخلی و بیرونی می باشند

مطالعه و تحلیل

هر اقدامی نیاز به مطالعه، بررسی، تحلیل نیاز، تحلیل گپ، شناسایی مسائل، چالش ها و مجموعه راه حل ها و راهکارها دارد.

پیاده سازی نقشه راه

نیاز به یک برنامه جامع و همه‌جانبه‌نگر و کلان دارند تا بر اساس آن نواحی و نوع تغییرات، سیاست ها و معیار ها، و اهداف بلند و میان مدت شناسایی شوند

مدیریت پروژه تحول دیجیتال

سازمان ها می توانند بر اساس برنامه های کلان تغییر و توسعه خود در حوزه تحول دیجیتال، مجموعه پروژه های تحولی را تعریف نمایند

خدمات مشاوره تحول دیجیتال

  1. بررسی تجربيات جهانی در حوزه تحول ديجيتالی مخصوصا در شرکتهای مشابه
  2. پيشنهاد گزينه‌های ممکن برای تحول ديجيتالی شرکت های دارای قابليت تحول
  3. تهيه نقشه‌راه تحول ديجيتالی شرکت باتوجه اولويت های آن سازمان
  4. ايجاد همگرايی و هم‌افزاريی و يکپارچگی بين شرکت ها
  5. مشارکت در انتخاب فناوریها و تامين‌کننده‌های تحول ديجيتالی

مراحل مشاوره تحول

arrow
01

الزامات پروژه خود را ارسال کنید

arrow
02

شرایط پروژه و زمان بندی را با ما نهایی نمایید.

03

بعد از قرارداد، اقدامات را با خیال راحت شروع کنید!

شرکت های 1تا10 نفر
شرکت های 1تا10 نفر

4.900.000

تومان

  • مشاوره
  • تحقیقات
  • ارائه راه حل
  • پیاده سازی نقشه راه
  • مدیریت پروژه
  • زمان اجرا 1 ماه
انتخاب پلن
شرکت های 1 تا50 نفر
شرکت های 1 تا50 نفر

9.700.000

تومان

  • مشاوره
  • تحقیقات
  • ارائه راه حل
  • پیاده سازی نقشه راه
  • مدیریت پروژه
  • زمان اجرا 3 ماه
انتخاب پلن
شرکت های بیش از 50 نفر
شرکت های بیش از 50 نفر

23.000.000

تومان

  • مشاوره
  • تحقیقات
  • ارائه راه حل
  • پیاده سازی نقشه راه
  • مدیریت پروژه
  • زمان اجرا 12 ماه
انتخاب پلن