مدیریت شبکه های اجتماعی

13 بازدید
social-mob

بازاریابی شبکه های اجتماعی

مدیریت تمام و کمال شبکه های اجتماعی در کنار سایر روش‌های بازاریابی اینترنتی، از جمله کمپین‌های تبلیغاتی و ایمیل مارکتینگ باعث خواهد شد تا بتوانید اعتبار خود را در دید کاربر افزایش دهید و به مشتری بالفعل تبدیل نمایید. از این طریق می‌توان فهمید مردم در مورد برند شما چه فکری می‌کنند یا اینکه فعالیت‌های داخل سازمان را برای‌شان شفاف‌ سازی کرد.

مدیریت شبکه های اجتماعی خود را می‌توانید به یک سازمان باتجربه و یا یک فرد بسپارید. شاید تا همین چند وقت پیش کسی نمی‌دانست که مدیریت شبکه‌های اجتماعی نیز یک شغل محسوب می‌شود.

مدیریت شبکه های اجتماعی

شاید شما در نگاه اول تبلیغ یک محصول را چندان باور نکنید ولی اگر یکی از دوستان یا آشنایانتان همان محصول را پیش شما تعریف کند به احتمال زیاد آن را خریده و امتحان خواهید کرد، از همین‌ جاست که به قدرت تبلیغات دهان به دهان یا در اصطلاح رسمی‌ترش به قدرت بازاریابی دهان به دهان پی می‌بریم. از سوی دیگر همین بازاریابی دهان به دهان که خیلی هم مؤثر است به شکل پیچیده‌تری در شبکه‌های اجتماعی جریان دارد.

حضور نداشتن در فضاهای آنلاین  و شبکه‌های اجتماعی ، فقط باعث می‌شود رقبا از شما پیشی گرفته و مشتریان وفاداری به دست آورند.

social-mob2

 ترفندهای ما برای محصول یا خدمات شما
درشبکه های اجتماعی

شناسایی بهترین زمان‌بندی برای ارسال پست‌های مربوطه و ایجاد مؤثرترین تقویم زمان‌بندی در این مورد

در صورتی که به نتایج توافق شده با مشتری نرسیدیم ، کل وجه دریافتی به مشتری عودت داده خواهد شد

ایجاد سازگاری لحن و موضوع در پست‌های اینستاگرام و تلگرام شما

بررسی میزان مطابقت محصول یا خدمات شما با قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی مختلف و تدوین یک استراتژی خاص برای آن

با تکنیک های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی تعداد فالورها و ممبرهاتون رو به صورت واقعی افزایش میدیم

تولید محتوای جذاب، اختصاصی و روزآمدی و ایجاد ارزش آفرینی برای مخاطبانتان

آمار کلی شبکه های اجتماعی

  • بیش از 97 درصد جست و جوهای کاربران در شبکه های اجتماعی به کسب و کارها و فروشگاه های آنلاین مربوط می شود.
  • 80 درصد مدیران بر این باورند که شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی در بازاریابی و معرف برند آنها ایفا می کنند.
  • 71 درصد مشتریانی که روی شبکه اجتماعی از برند محبوب خود پاسخ دریافت می کنند ، استفاده از خدمات آن را به دیگر کاربران هم توصیه می کنند.
  • 65 درصد مدیران ارشد شرکت ها اعلام کردند سازمان آنها از ابزارهای مخصوص رسانه های اجتماعی برای فهم هرچه بهتر بازار استفاده می کند، 45 درصد برا ارتقای فعالیت های عملیاتی خود به واسطه شبکه های اجتماعی تاکید کردند و 45 درصد هم گفتند که حضور کارمندان در این قبیل فضاها هوش آنها را ارتقا می دهد.
  • شبکه های اجتماعی حجم فعالیت مراکز بازاریابی را 2 برابر کرده اند و در افزایش سود آنها هم دخیل بودند.ش

 شبکه های اجتماعی فعال ایران در زمینه بازاریابی

یکی از مهم‌ترین شبکه های اجتماعی مربوط به شبکه‌های اجتماعی کسب‌و‌کار می‌شود، استفاده از این شبکه‌ها برای بازاریابی دیجیتالی یک از پررونق‌ترین روش‌های فعلی در ایران و جهان است.اما آن‌چه که در ایران کارآیی بیشتری در زمینه‌ی بازاریابی دارد تلگرام و اینستاگرام است.

کمترین آمار اعلام شده تلگرام از حضور ایرانی ها از لحاظ تعداد، از حضور 13 میلیون ایرانی در این نرم افزار خبر می دهد.اینستاگرام با بیش از 500 میلیون نفر کاربر فعال در حال حاضر یکی از 10 اپلیکیشن برتر دنیاست. انجام چندین تجربه‌ی موفق در معرفی و برندسازی محصولات و خدمات ایرانی ، ظرفیت بالای شبکه‎ ی اجتماعی اینستاگرام در ایران را نشان می‌دهد.

social-media1-min