نحوه به اشتراک گذاری گزارشات

اشتراک گذاری گزارشات

به اشتراک گذاری و سفارشی سازی گزارشات

هنگامی که داده های معنی داری را در گزارشات خود پیدا کردید، Google Analytics چندین روش برای به اشتراک گذاشتن یا مراجعه مجدد به آن گزارش را تحت نام report name at the top ارائه می دهد.

  • Save به شما امکان می دهد پیوندی به گزارش خاص در منطقه سفارشی سازی در ناوبری سمت چپ در بخش Saved Reports ایجاد کنید.
  • Export به شما امکان می دهد گزارشی را در قالب های مختلف فایل مانند PDF یا CSV در دسکتاپ خود ذخیره کنید.
  • Share به شما امکان می دهد یک نسخه از گزارش را به عنوان پیوست، ایمیل کنید و حتی به روزرسانی های منظم ایمیل را برنامه ریزی کنید.
  • Edit به شما امکان می دهد محتوای گزارش را با افزودن گروه های متریک، فیلترها یا نماهای اضافی سفارشی کنید. این یک گزارش جدید در قسمت سفارشی سازی ناوبری سمت چپ تحت Custom Reports ایجاد می کند.

برای مشاهده درصد جلسات و بازدیدهایی که گزارش بر اساس آنها تنظیم شده است، روی نماد چک سبز کنار نام گزارش حرکت کنید. گاهی اوقات، تجزیه و تحلیل مجبور است اطلاعات زیادی را به هم بزند، به طوری که برای بازگشت سریعتر گزارش شما، فقط یک نمونه از داده های جمع آوری شده را تجزیه و تحلیل می کند. به این عمل نمونه گیری (sampling) می گویند زیرا برآورد تعداد دقیق را بر اساس نمونه ای از داده های شما برمی گرداند.

برای تغییر نرخ نمونه گیری گزارش، روی نماد کیفیت داده سبز رنگ موس کلیک کرده و روی منوی کشویی کلیک کنید. اگر می خواهید داده های شما دقیق تر باشد و برای زمان پاسخ اضافی اهمیتی قائل نیستید، این مجموعه را به Greater Precision بسپارید. اگر می خواهید زمان تهیه گزارش را افزای دهید و می خواهید که معیارهای دقیق تری را قربانی کنید، Faster response را انتخاب کنید.

مقالات مرتبط :

آموزش مرور گزارشات کامل سایت: بخش 1

فهرست مطالب

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =