۷ تکنیک برای جذب مشتری بیشتر​

جذب مشتری با استراتژی های منفعت کسب و کار 

هر محصول یا خدماتی که دارید، مشتریان خاص خودش را دارد؛  اما همیشه مشکل اینجاست که چگونه این مشتریان و افرادی که به محصولات یا خدمات ما نیاز دارند را پیدا کنیم؟ وقتی این سوال را از خودتان می‌پرسید شاید راه های گوناگونی به ذهنتان برسد؛ مثل سئو، اینستاگرام یا… اما واقعا چقدر درست است؟ چقدر مطمئن هستید که این پاسخ ها درست باشد؟

چگونه می‌توان استراتژی تدوین کرد که با استفاده از این کانال‌های بازاریابی بتوان به مشتری‌ها دسترسی پیدا کرد؟

اصلی ترین فعالیت یک بازاریاب یا صاحب یک کسب و کار، می تواند جذب مشتری و افزایش فروش باشد؛ اما این فعالیت نیاز به استراتژی دقیق و جامعی دارد.

سطح پیشرفته
5/5
پخش ویدیو

مدت ورکشاپ

4 ساعت

ساعت برگزاری

ساعت 16 تا 20

ضمانت بازگشت وجه

در صورت عدم رضایت

دارای مجوزات لازم

شرکت خصوصی

موضوعات

سرفصل های تخصصی

سطح سختی

مبتدی تا پیشرفته

نیاز افراد

صاحبان کسب وکار

انتقال کامل

+10 سال تجربه نوین

گروه اول 100%
گروه دوم 0%
گروه سوم 0%
گروه چهارم 0%
گروه پنجم 0%
گروه ششم 0%
گروه هفتم 0%
گروه هشتم 0%
گروه نهم 0%
گروه دهم 0%
گروه یازدهم 0%
گروه دوازدهم 0%
گروه سیزدهم 0%
گروه چهاردهم 0%
گروه پانزدهم ( در حال اجرا ) 0%
گروه شانزدهم ( در حال اجرا ) 0%
گروه هفدهم ( در حال اجرا ) 0%

زمان برگزاری ساعت 16 الی 20

گروه اول 80%
گروه نوزدهم (ثبت نام روز چهار شنبه) 0%
گروه بیستم 0%
گروه بیست و یکم 0%
گروه بیست و دوم 0%
لوگو

مهندس علیرضا مخمری

منتور و مشاور کسب و کار

  1. کارآفرین و مدیر عامل شرکت چکاوک شهر
  2. مشاور و تحلیل گر کسب و کار اینترنتی
  3. مدرس تخصصی طراحی سایت و سئو 
  4. مشاور و منتورینگ کسب و کارها

شماره تماس پشتیبانی:

شماره واتساپ پشتیبانی

آموزش وردپرس حرفه ای

مشخصات ورکشاپ

چه کسی مسئول جذب مشتری است؟

در هر فروشگاه یا سازمانی که وابسته به مشتری باشد معمولاً تیمی متشکل از کارشناسان بازاریابی و بازرگانی باید حضور داشته باشند که علاوه بر تحلیل وضعیت مشتری و بازارهای موجود امکان برنامه ریزی برای جذب مشتری بالقوه را فراهم آورند.

این تیم ابزار آلات متنوعی در اختیار دارد که از طریق آنها می‌تواند به سادگی خریدار را جذب نماید. استفاده از مجلات و روزنامه‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی، وب سایت‌هایی که دارای بازدیدهای بالایی هستند و روش‌های دیگری که تیم‌های بازاریابی از آنها استفاده می‌کنند.

هدف نهایی تمام این برنامه ریزی‌ها و کارشناسی‌ها تنها به دست آوردن بازخورد روانی مناسب از مشتریان می‌باشد. شما برای جذب مشتری جدید باید برنامه‌هایی برای متقاعد سازی آنها پیاده کنید. برنامه‌هایی که ذهن و روح مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد و او را وادار به خرید از شما نماید.

چه اصول روانشناسی در جذب مشتری اثرگذار می‌یاشد؟

استفاده از اصول و تکنیک‌های روانشناسی یکی از الزامات کمپین بازاریابی موفق محسوب می‌شود. شناخت صحیح مشتری و علایق او و استفاده از این شناخت در هدایت او به سمت خرید، هدف نهایی استفاده از این اصول است. از لحاظ روانشناسی ۴ روش اصلی برای بهبود روابط با مشتری و جذب مشتری آنها می‌تواند مفید باشد.

 

معرفی بهترین راههای جذب مشتری جدید در ایران

خیلی مهم است که خودتان و محصولات فروشگاه و یا موسسه  را طوری معرفی کنید که نه تنها بتوانید مشتریانی که می خواهید را به سمت خودتان بکشانید، بلکه تشویقشان کنید که دوباره به فروشگاه و یا موسسه مراجعه کنند و مشتری دائمتان شوند.

سرفصل های ورکشاپ 7 تکنیک برای جذب مشتری بیشتر 

  1. جذب مشتری در گذشته و امروز
  2. نکات طلایی قبل از جذب مشتری جدید
  3. ترسیم پرسونا و جذب مشتری
  4. بهترین راههای جذب مشتری در ایران
  5. روش های جذب مشتری آنلاین
  6. محتوای رایگان وسریال
  7. محتوای پرحجم و پرکالری!
  8. انواع تبلیغات سودمند 
  9. تبلیغ نویسی حرفه ای
  10. تبلیغات ویروسی همچون کرونا

120+

نفر ظرفیت هر گروه

زمان باقی مانده تا شروع دوره جدید

روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

600.00 تومان

ما در کنار شما هستیم تا وارد بازار کار شوید