معنای واقعی

پشتیبانی سایت

نسل جدید طراحی سایت با وردپرس توسط شرکت طراحی سایت چکاوک شهر، ابزاری قدرتمند برای خلق وب‌سایت‌های خلاقانه و منحصر به فرد است. اگر به دنبال سفارش طراحی سایتی هستید که زیبا، سریع، امن و کاربرپسند باشد، شرکت طراحی سایت چکاوک شهر بهترین انتخاب برای شما می‌باشد. کارشناسان و طراحان سایت زبده شرکت ما با ۱۳ سال تجربه، آماده خدمت رسانی به شما کارفرمایان گرامی هستند.
انتخاب نوع پشتیبانی مناسب به عوامل متعددی نظیر نوع وب‌سایت، حجم ترافیک، نیازها و بودجه شما بستگی دارد. به طور کلی، سه نوع پشتیبانی ساعتی، ماهیانه و سالانه وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

پشتیبانی فنی

پشتیبانی فنی سایت به مجموعه‌ای از خدمات تخصصی گفته می‌شود که به منظور حفظ و ارتقای عملکرد فنی وب‌سایت ارائه می‌شود، 

پشتیبانی محتوایی

پشتیبانی محتوایی به مجموعه‌ای از خدمات تخصصی گفته می‌شود که به منظور تولید، انتشار، به‌روزرسانی و بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت ارائه می‌شود.

پشتیبانی سئو

پشتیبانی سئو سایت به مجموعه‌ای از خدمات تخصصی گفته می‌شود که به منظور آنالیز رقبا، بهبود بازدید، افزایش سئو وب‌سایت ارائه می‌شود، 

مشاوره و نظارت

مشاوره و نظارت بر عملکرد تیم کارفرما مبنی بر عملکرد صحیح و حصول نتیجه بر اساس فعالیت های تیم محتوایی، سئو می باشد

رفع مشکلات فنی و عیب یابی سایت

رفع مشکلات فنی و عیب یابی سایت فرآیندی برای شناسایی و حل مشکلاتی است که ممکن است در عملکرد وب سایت شما اختلال ایجاد کنند. این مشکلات می تواند شامل موارد مختلفی مانند خطاهای برنامه نویسی، عدم نمایش صحیح صفحات، کندی سرعت بارگذاری و … باشد.

شناسایی مشکل

اولین قدم برای رفع مشکل، شناسایی دقیق آن است. برای این کار می توانید از ابزارهای مختلفی مانند گزارش های خطای وب سرور، ابزارهای توسعه دهنده مرورگر و ... استفاده می شود.

جمع آوری اطلاعات

باید اطلاعات لازم برای حل آن را جمع آوری کنیم. این اطلاعات می تواند شامل موارد مختلفی مانند نوع مشکل، زمان وقوع مشکل، اقدامات انجام شده قبل از وقوع مشکل و ... باشد.

تجزیه و تحلیل مشکل

پس از جمع آوری اطلاعات لازم، باید مشکل را تجزیه و تحلیل کنیم تا علت اصلی آن را پیدا کنیم. خطاها ممکن است از هاست، افزونه، قالب باشد برای این کار نیاز به دانش فنی تخصصی می باشد

حل مشکل و تست آن

پس از پیدا کردن علت اصلی مشکل، می توانیم آن را حل کنیم. برای حل مشکل از روش های مختلفی مانند اصلاح کدهای برنامه نویسی، به روز رسانی نرم افزارها، تغییر تنظیمات و ... استفاده می شود. پس از حل مشکل، باید عملکرد وب سایت را آزمایش کنیم تا مطمئن شویم که مشکل به طور کامل حل شده است.

نظارت مستقیم روی پروژه ها
مهندس علیرضا مخمری

مهندس علیرضا مخمری

مدیرعامل شرکت چکاوک شهر

۱۳ سال سابقه حرفه ای در زمینه طراحی سایت ، سئو و امنیت سایت، منتورینگ کسب و کار و طراح استارت آپ های نوین

  • ۱۲۰۰+ پروژه ها
  • ۹۰+ تیم طراحی سایت

ویژگی های پشتیبانی سایت چکاوک شهر

امتیاز مشتریان به طراحی سایت های انجام شده
۵/۵

مجوزات و لوح ها

پشتیبانی سایت یک فرایند مستمر و حیاتی برای حفظ و ارتقای عملکرد وب سایت است. با انتخاب نوع مناسب پشتیبانی و استفاده از خدمات متخصصان مجرب، می توان به طور قابل توجهی به اهداف سازمانی خود در فضای آنلاین دست یافت.

عیب یابی مشکلات وردپرس

  •  بررسی فایل error_log: این فایل در دایرکتوری ریشه وب‌سایت شما قرار دارد و می‌توانید خطاهای سیستمی و اطلاعات مفید دیگر را در آن مشاهده کنید.
  •  غیرفعال کردن افزونه‌ها: با غیرفعال کردن افزونه‌ها به ترتیب و تست مجدد سایت، می‌توانید مشکل را شناسایی کنید.
  •  تغییر پوسته: با تغییر به یک پوسته استاندارد وردپرس مانند Twenty Twenty یا Twenty Twenty-One، مشکل احتمالی پوسته را بررسی کنید.
  •  پاکسازی حافظه نهان مرورگر: پاکسازی کش و کوکی‌ها می‌تواند مشکلاتی که به دلیل ذخیره سازی اطلاعات در مرورگر ایجاد می‌شود را برطرف کند.
  •  بررسی تنظیمات PHP: اطمینان حاصل کنید که تنظیمات PHP مطابق با نیازهای وردپرس و نسخه PHP مورد استفاده توسط وردپرس است.
  •  بررسی فضا و پهنای باند: مطمئن شوید که فضای میزبانی وب‌سایت شما کافی است و پهنای باند مورد نیاز را فراهم می‌کند.
  •  بررسی wp-config.php: اطمینان حاصل کنید که اطلاعات پایگاه‌داده در فایل wp-config.php صحیح است و ارتباط با پایگاه‌داده بدرستی برقرار می‌شود.

مشاوره و بررسی نیاز دارید ؟

با تکمیل فرم درخواست میتوانید مشاوره از متخصصین ما در راستای رفع مشکل و نزدیک شدن به اهداف توسعه سایت خود بهرمند شوید

اینجا به سوالات شما پاسخ دادیم

پشتیبانی از طریق تلفنی، تیکت قابل انجام می باشد 

قرارداد شما با شرکت منعقد می شود و تمام مسئولیت های پشتیبانی زیر نظر شرکت توسط پرسنل رسمی تحت نظارت مدیر پروژه انجام می شود

بنا به مفاد قرارداد و مدت قرارداد بستگی دارد. برای اطلاع از مدت زمان پشتیبانی به بخش پیش فاکتور مراجعه نمایید.

تمامی افرادی که بعنوان پشتیبان شناخته می شوند از پرسنل رسمی شرکت می باشد لذا تمام مبانی امنیتی اطلاعات و افشای اطلاعات واقف هستند. قبل از هر گونه اقدامی روی وب سایت شما سیستم گزارش فعالیت نصب می گردد که تمام فعالیت های کاربران اعم از مدیران و پشتیبانی و … در آن ثبت می گردد.

در بعضی پلن ها با نظارت مدیر پروژه میتوانید مستقیم با پشتیبای در ارتباط باشید. 

در قرارداد های پشتیبانی سئو و بهینه سازی بصورت ماهانه کارتکس گزارش به کارفرما ارائه می شود که شامل فعالیت های انجام شده و آنالیز ها و ارائه گزارش پیشرفت کار می باشد

با توجه به نوع خطا و ارور برطرف سازی نیاز به تحلیل، بررسی و ریشه یابی دارد، در بعضی مواقع ممکن است تا چند روز زمان نیاز داشته باشد.

درخواست ها بر اساس اولویت ایجاد درخواست توسط پشتیبانی ها بررسی و رفع می گردد در صورتی که نیاز به رفع سریع خطاها و پشتیبانی خود دارید می توانید از پلن VIP  و اختصاص نیروی پشتیبانی به سایت استفاده نمایید. در این حالت هر زمانی که درخواست خود را ثبت کنید توسط فرد پشتیبانی بررسی و رفع می گردد.

در این حالت نیاز به بررسی هاست و دامنه و نوع کد نویسی می باشد بنا به نوع خطای قابل رویت زمان رفع این مورد بین ۲ الی  ۵ روز کاری می باشد 

برای بررسی مشکلات مرتبط به یک یا چند صفحه خاص میتوانید از قسمت مشاوره و بررسی درخواست خود را بصورت ساعتی یا پروژه ای ثبت و منتظر تماس کارشناسان ما باشید 

افت رتبه با توجه به بروز رسانی های گوگل طبیعی است اما افت رتبه به دلایل زیادی بستگی دارد مانند عدم رعایت اصول سئو داخلی ، سئو تکنیکال و… که نیازمند بررسی های مختلف می باشد برای بررسی این مورد از بخش مشاوره ثبت درخواست خود را انجام دهید 

پیش قرارداد و قرارداد پشتیبانی منوط به نوع درخواست و نیاز مشتری تعیین می گردد و پس از توافق موارد پشتیبانی بصورت رسمی و شفاف قرارداد فی مابین طرفین منعقد و قابل اجرا می باشد.

پشتیبانی فنی پشتیبانی سئو سایتپشتیبانی محتوایی
مدت قرارداد ۶و۱۲ ماههمدت قرارداد ۶و۱۲ ماههمدت قرارداد ۳و ۶ ماهه
افزودن و ویرایش متاتگتحلیل سئو سایتتحقیق محتوایی
ایجاد سایت مپآنالیز سئو داخلینگارش تقویم محتوایی
مدیریت ایمیلتحلیل کلمات کلیدینگارش روزانه ۱ محتوا ۸۰۰ کلمه
انتقال سایت به هاست جدیدتحلیل متاتگ‌هاتحقیق کلمه کلیدی محتوا
بررسی قطعی سایتبررسی لینک‌های داخلیآنالیز رقبا محتوایی
برطرف کردن خطاهای سایتآنالیز دسته‌بندی‌هاساخت اکانت شبکه اجتماعی
بروز رسانی افزونهآنالیز برچسب‌هابهینه سازی شبکه ها
بروز رسانی قالب آنالیز و ارائه استراتیژی محتوا--
نظارت بر امنیت سایتتحقیق کلمات کلیدی پولساز----
سازگاری با مرورگرهای مختلفرهگیری رتبه کلمات کلیدی----
بررسی طراحی تمام صفحاتآنالیز بکلینک‌ها---
بررسی بک آپ گیری از فایل هااصلاح ریدایرکت‌های مضر---
بررسی خطای ۴۰۴ آنالیز ساختار URLها---
بهبود سرعت سایتآنالیز و ویرایش فایل ربات---
رفع خطاها HTML و CSS آنالیز داده‌های گوگل سرچ کنسول----
رفع مشکلات ناشی از به روزرسانیتحلیل هشدارهای سرچ کنسول----
بهینه سازی هاستآنالیز صفحات خدمات / محصولات----
بهینه سازی پایگاه دادهبررسی کیفیت محتوای منتشر شده ----
پیگیری از شرکت هاست و دامنهارائه گزارش----

آموزش و نظارت پشتیبانی

آموزش و نظارت بر تیم پشتیبانی بخش مهمی از هر کسب و کار است. آموزش مناسب به کارکنان پشتیبانی کمک می کند تا به طور موثرتری به مشتریان کمک کنند و مشکلات آنها را حل کنند. نظارت بر عملکرد تیم پشتیبانی نیز مهم است تا اطمینان حاصل شود که آنها به طور مداوم در حال ارائه خدمات با کیفیت بالا هستند.

مراحل آموزش و نظارت پشتیبانی:

تعیین نیازهای آموزشی: اولین قدم برای آموزش تیم پشتیبانی، تعیین نیازهای آموزشی آنها است. این کار را می توانید با انجام نظرسنجی، مصاحبه با کارکنان پشتیبانی و بررسی عملکرد آنها انجام دهید.
ایجاد برنامه آموزشی: پس از تعیین نیازهای آموزشی، باید یک برنامه آموزشی ایجاد کنید. این برنامه باید شامل مواردی مانند اهداف آموزشی، محتوای آموزشی، روش های آموزشی و ابزارهای آموزشی باشد.
ارائه آموزش: پس از ایجاد برنامه آموزشی، باید آن را به تیم پشتیبانی ارائه دهید. این کار را می توانید به صورت حضوری، آنلاین یا ترکیبی از هر دو انجام دهید.
نظارت بر عملکرد: پس از ارائه آموزش، باید عملکرد تیم پشتیبانی را نظارت کنید. این کار را می توانید با استفاده از ابزارهای مختلفی مانند نظرسنجی، بازخورد مشتریان و بررسی عملکرد کارکنان انجام دهید.

برای پشتیبانی با ما در ارتباط باشید