بازاریابی

آنچه را باید در یک مشاور SEO جستجو کنید

O یکی از اصلی ترین تصمیماتی که صاحبان شرکت های نوپا باید در این زمینه اتخاذ کنند ، عدم مشارکت در SEO است یا خیر. یکی از ملاحظات رایج هزینه سرمایه گذاری در کمپین سئو در مقابل بازده احتمالی است. مورد دیگر ، لیست دلهره آور اصطلاحات سئو است که ممکن است تازه واردان تجارت الکترونیکی و صحنه وب سایت را تحت الشعاع خود قرار دهد. اگر یک کارآفرین آنلاین جدید هستید اما به مزایای سئو سؤال نمی کنید ، این مقاله برای شما مناسب است! در اینجا برخی از دلایل اهمیت سئو وجود دارد و چرا باید آن را به عنوان یک روش بازاریابی در نظر بگیرید. سئو ارزان تر از سایر رویکردهای بازاریابی آنلاین است. همچنین در مقایسه با سایر تکنیک ها از جمله بازاریابی رسانه های اجتماعی ، تبلیغات برای هر کلیک و بازاریابی ایمیل ، نرخ پاداش بالاتری را ارائه می دهد. در حالی که ممکن است برای پوشش برنامه ریزی اولیه SEO و فرآیندهای شامل طراحی وب سایت ، برنامه نویسی و استراتژی سازی نیاز به مقدار قابل توجهی داشته باشید ، مطمئناً شما می توانید نتایج سریع تر و طولانی تر را بدست آورید.

“من نمی توانم فرمول موفقیت را به شما بدهم ، اما می توانم فرمول شکست را برای شما بیان کنم. این است: سعی کنید همه را راضی کنید.”

– محمود شعبانی

اجرای استراتژی های SEO به شما کمک می کند تا در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالاتری داشته باشید. این بدان معنی است که وقتی مشتریان هدف شما کالاهایی و خدماتی را ارائه می دهند که صنعت شما ارائه می دهد ، احتمالاً وب سایت شما را پیدا می کنند. هنگامی که بارها در SERP ظاهر می شوید ، کاربران از سایت و شغل شما آگاه می شوند. این شانس فرود مشتریان بالقوه را در صفحات وب شما افزایش می دهد.

سئو یک استراتژی تبلیغاتی مقرون به صرفه است

یکی از مؤلفه های SEO به نام SEO خارج از سایت تضمین می کند که کاربران صفحات خارجی یا رسانه های اجتماعی می توانند وب سایت شما را پیدا کنند. بهینه سازی برای سئو ، پتانسیل سایت را برای جذب مشتری از سیستم عامل های دیگر غیر از موتور جستجو افزایش می دهد. به عنوان مثال ، هنگام ارسال محتوا و پیوند به صفحه خود در فیس بوک یا توییتر ، می توانید وب سایت خود را تبلیغ کرده و مشتری های بیشتری را جذب کنید. یکی از اهداف اصلی سئو جذب مخاطب هدفمند از طریق جستجوی ارگانیک است قالب وردپرس. تعداد بازدید کنندگان سایت شما بر فروش و اشتراک شما تأثیر می گذارد. همچنین بازاریابی محصولات و خدمات شما را ارتقا می بخشد. افزایش ترافیک ورودی داخلی همیشه برای تجارت مفید است زیرا این برابر با فرصت های تبدیل بیشتر است.

برخی از ابزارهای مرتبط با سئو مانند Google Keyword Planner و Google Analytics داده های کمی را ارائه می دهند تا به شما در درک بازار خود ، تجزیه و تحلیل روندها و شناخت موقعیت های رقبا کمک کنند. این به شما کمک می کند کلمات کلیدی محبوب و با ارزش را شناسایی کنید ، بنابراین می توانید تصمیم بگیرید که چگونه ساختار خود را تغییر دهید یا تجدید نظر کنید. همچنین به شما می دهد بینش در مورد رفتار بازار خود مانند مکان ، زمان فعالیت ، فراوانی جستجوها ، فناوری های استفاده شده ، ترجیحات محصول و غیره کمک کنید تا همه این معیارها برای کمک به شما در شناخت مخاطبان ، نیازها و انتظارات آنها مفید باشد.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + دوازده =