چکاوک شهر » تعرفه سئو
تعرفه و قیمت سئو سایت
زمانی که برای رشد کسبوکارتان و یا بهینه سازی وبسایتتان به دنبال خدمات سئو سایت هستید، آگاه بودن از ۲ موضوع در ابتدای مسیر برای شما از ارزش بالایی برخوردار میباشد. اینکه قیمت سئو سایت شما چقدر خواهد شد و در چه بازه زمانیای این کار امکان پذیر است. قطع به یقین به دنبال یک جواب سر راست میگردید اما زمانی که تعرفه سئو سایت چکاوک شهر را میبینید و با شرکتهای مختلف مذاکره میکنید، با اعداد و ارقام متنوعی مواجه میشوید. در این صفحه از وبسایت چکاوک شهر قرار هست تا با تعرفههای استاندارد سئو در چکاوک شهر آشنا شده و نهایتا روشهای نادرست قیمت دهی سئو را نیز مورد مطالعه و بررسی قرار دهید.
 
															فریب سئو زود بازده با قیمت سئو سایت ارزان را نخورید! SEO یک فرایند زمانبر حداقل ۶ ماهه میباشد.وبسایتهایی که در بازه زمانی کمتر به رتبه برسند، توسط گوگل جریمه خواهند شد.
روشهای قیمت گذاری سئو
- هزینه سئو سایت شرکت چکاوک شهر
- قیمت سئو سایت بر اساس تعداد کلمه کلیدی
- تعرفه سئو سایت بر اساس طول کلمات کلیدی
- قیمت سئو سایت بر اساس ساعت فعالیت
- تعرفه سئو سایت بر اساس افزایش فروش
- قیمت سئو سایت بر اساس افزایش بازدید
- تعرفه سئو سایت بر اساس بازه زمانی
- قیمت سئو سایت کلاه سفید، سیاه و خاکستری
از آنجایی که سئو یا بهینه سازی سایت از پارامترهای متنوعی تشکیل شده است و بیش تر از ۳۰۰ فاکتور رتبه بندی دارد، انواع روشهای قیمت گذاری سئو نیز وجود دارند. هر کدام از این روشها بر اساس یک یا چند فاکتور اساسی در سئو به وجود آمده اند.
اما سوالی که پیش میآید این است که از بین تمامی روشها، کدام روش بهترین و مناسبترین گزینه است؟ کدام یک از روشها برای کارفرما گزینه مناسبی است و کدام روش برای مجری سئو؟ آیا روش عادلانهای وجود دارد که هم برای کارفرما و هم برای کارشناس بهینه سازی سایت مشکل ساز نشود؟
قیمت سئو سایت شرکتی تضمینی
حداکثر ۳ کلمه کلیدی
- ۱ کلمه کلیدی سه سیلاب با سختی بالا
- ۲ کلمه کلیدی سه سیلاب با سختی متوسط
- تخمین میزان کلیک ورودی روزانه ۵۰ کلیک
- محصول گذاری مطابق اصول سئو ۱۰ محصول
- انجام کلیه فرآیندهای سئوخارجی(پایه)
- رفع خطاهای وب سایت و کنسول گوگل
- بهبود سرعت سایت و زمان بارگزاری
- تولید محتوای یکتا ۲ الی ۴ هزارکلمه
- انجام کلیه فرآیندهای سئو تکنیکال
- انجام کلیه فرایندهای سئو داخلی
- keyword research حرفه ای
- بهینه سازی تمامی تصاویر سایت
- بررسی و تصحیح ایندکس صفحات
- تحلیل و آنالیز رقبا
- لینک سازی داخلی
تعرفه سئو سایت شرکتی پیشرفته
حداکثر ۷ کلمه کلیدی
- ۳ کلمه کلیدی سه سیلاب با سختی بالا
- ۴ کلمه کلیدی سه سیلاب با سختی متوسط
- تخمین میزان کلیک ورودی روزانه ۵۰ کلیک
- محصول گذاری مطابق اصول سئو ۱۰ محصول
- انجام کلیه فرآیندهای سئوخارجی(پایه)
- رفع خطاهای وب سایت و کنسول گوگل
- بهبود سرعت سایت و زمان بارگزاری
- تولید محتوای یکتا ۲ الی ۴ هزارکلمه
- انجام کلیه فرآیندهای سئو تکنیکال
- انجام کلیه فرایندهای سئو داخلی
- keyword research حرفه ای
- بهینه سازی تمامی تصاویر سایت
- بررسی و تصحیح ایندکس صفحات
- تحلیل و آنالیز رقبا
- لینک سازی داخلی
تعرفه سئو سایت فروشگاهی
حداکثر ۳ کلمه کلیدی
- ۱ کلمه کلیدی سه سیلاب با سختی بالا
- ۲ کلمه کلیدی سه سیلاب با سختی متوسط
- بهینه سازی حداکثر ۵۰محصول براساس کلمه کلیدی
- محصول گذاری مطابق اصول سئو ۱۰ محصول
- انجام کلیه فرآیندهای سئوخارجی(پایه)
- رفع خطاهای وب سایت و کنسول گوگل
- بهبود سرعت سایت و زمان بارگزاری
- تولید محتوای یکتا ۲ الی ۴ هزارکلمه
- انجام کلیه فرآیندهای سئو تکنیکال
- انجام کلیه فرایندهای سئو داخلی
- keyword research حرفه ای
- بهینه سازی تمامی تصاویر سایت
- بررسی و تصحیح ایندکس صفحات
- تحلیل و آنالیز رقبا
- لینک سازی داخلی
قیمت سئو محصول فروشگاه
حداکثر ۱۵ کلمه کلیدی
- ۲ کلمه کلیدی دو سیلاب با سختی بالا
- ۴ کلمه کلیدی سه سیلاب با سختی بالا
- ۴ کلمه کلیدی سه سیلاب با سختی متوسط
- بهینه سازی تمام محصولات سایت بر اساس کلمه کلیدی
- محصول گذاری مطابق اصول سئو ۱۰ محصول
- انجام کلیه فرآیندهای سئوخارجی(پایه)
- رفع خطاهای وب سایت و کنسول گوگل
- بهبود سرعت سایت و زمان بارگزاری
- تولید محتوای یکتا ۲ الی ۴ هزارکلمه
- انجام کلیه فرآیندهای سئو تکنیکال
- انجام کلیه فرایندهای سئو داخلی
- keyword research حرفه ای
- بهینه سازی تمامی تصاویر سایت
- بررسی و تصحیح ایندکس صفحات
- تحلیل و آنالیز رقبا
- لینک سازی داخلی
گزارش کامل از وضعیت سئو سایت بر اساس حوزه فعالیت، کلمه کلیدی هر صفحه، رتبه کلمات کلیدی و میزان رقابت در کلماتکلیدی ارائه می شود.
اختصاص نیروی سئوکار پشتیبانی VIP به منظور بهینه سازی کامل کلمات کلیدی وب سایت و یا بهینه سازی کامل محصولات
روشهای نادرست قیمت دهی سئو
جمله معروفی هست که میگوید: ” خدمت، قیمت ندارد.”
این جمله هم درست هست و هم درست نیست. زمانی درست است که ارائه کننده خدمت منصف باشد و زمانی نادرست است که ارائه کننده خدمت به دور از عدالت قیمت گذاری را انجام دهد. ارتباطش با سئو چیست؟ خب سئو هم یک خدمت یا Service به حساب میآید. اگر به دنبال یک شرکت معتبر ارائه دهنده خدمات سئو سایت هستید، باید توجه داشته باشید که تعرفه سئو سایت آن با توجه به چه مواردی است و چشم طمع به جیب شما دوخته، یا با پارامترها و فاکتورهای صحیحی، به دنبال بهینه سازی سایت شما میباشد. در ادامه موارد نادرستی که نباید فریب آنها را بخورید به شما معرفی خواهد شد.
قیمت دهی نادرست سئو بر اساس تعداد کلمات کلیدی
یکی از نمونههای متداول قیمت گذاری نادرست در سئو، قیمت سئو سایت بر اساس تعداد کلمات کلیدی میباشد. در این روش مجری سایت در جدول قیمت دهی خود به شما یک بازه تعداد کلمات و همچنین یک قیمت ثابت ارائه میکند. برای مثال میگوید اگر ۵ تا ۷ کلمه کلیدی دارید، باید ماهیانه ۱۵ میلیون تومان هزینه پرداخت کنید و اگر ۱۰ تا ۱۵ کلمه کلیدی دارید لازم هست تا ماهیانه ۳۰ میلیون تومان پرداختی داشته باشید. جدول زیر یک نمونه نادرست از این نوع تعرفه سئو سایت را به شما نمایش میدهد.
واضح است که قیمت دهی سئو بر اساس تعداد کلمات کلیدی چه مشکلات عمدهای همراه با خود دارد. اولین ایراد میتواند عدم شفافیت آن باشد. کدام کلمات، چه بازه زمانی، با چه روشی، با چه تعهد و تضمینی، همراه با چند محتوا، همراه با سئو داخلی یا خیر، این پلن بهینه سازی سرعت سایت دارد یا خیر و صدها پارامتر دیگر که به هیچ کدام هیچ اشارهای نشده است. با این وجود از نظر شما این نوع قیمت سئو سایت چه طرز تفکری را در سر دارد؟!
 
															تعرفه نادرست سئو سایت بر اساس طول کلمات کلیدی
 
															باور نادرستی که در میان عموم رایج است، این است که: ” هرچه میزان طول کلمات کلیدی افزایًش پیدا کند، داشتن رتبه در آن کلمه راحت تر است. ” اگر ۲۰ سال پیش این حرف را به من میزدید با کمال میل این موضوع را از شما میپذیرفتم اما زمانی که در سال ۲۰۲۴ زندگی میکنیم و با کسبوکارهای توسعه یافته روبرو هستیم، انتظار این مورد را از من نداشته باشید که رقبای شما را به این میزان ساده لوح فرض کنم.
نرخ تبدیل یا conversion rate به معنای این است که از هر ۱۰۰ نفر که یک عبارت را در موتور جستجو گوگل جستجو میکند، چند نفر با سرچ آن عبارت کالای شما را خریداری کرده و یا از خدمات و برند شما استفاده میکنند. هرچقدر نرخ تبدیل یک کلمه کلیدی بالاتر باشد، سختی و رقابت آن کلمه را افزایش میدهد. جالب است که بدانید نرخ تبدیل با طول کلمات کلیدی رابطه دارد؛ اما رابطه آن از نوع رابطه مستقیم نیست. یعنی نه نزولی است و نه صعودی.
لازم به ذکر است که شرایط گفته شده برای تعرفه سئو سایت در سال ۱۴۰۳ صدق میکند و ممکن است در سالهای آینده اینگونه تفسیر هم پاسخ مناسبی برای ما نداشته باشد. بنابراین که طول کلمات کلیدی به تنهایی پارامتر درستی برای قیمت سئو سایت نمیباشد.
تعرفه نادرست سئو سایت بر اساس ساعت فعالیت
اگر دو مورد قبلی یک ارتباطی با قیمت سئو سایت داشتند، مطمئن باشید که ساعت فعالیت کارشناس سئو هیچ پارامتر درستی برای قیمتدهی نمیباشد. میدانید معنای این نوع تعرفه سئو چیست؟ اگر بهینه سازی سایت شما ۳۰ ساعت طول بکشد دستمزد کارشناس سئو x تومان است و با توجه به افزایش ساعت کاری، پرداختی شما نیز افزایش مییابد. ایراد اصلی این نوع تعیین قیمت این است که هیچ پارامتر صحیحی برای مدت زمان انجام این امور در نظر گرفته نشده.
ممکن است فرآیند تحقیق کلمه کلیدی برای شرکت چکاوک شهر ۱ ساعت طول بکشد و همین کار برای یک شرکت دیگر ۴ ساعت! در این شرایط باید هزینه بیشتر به چکاوک شهری داده بشود که زمان شما را کمتر گرفته است و شما را سریعتر به نتیجه رسانده و یا شرکت فرضیای که به دلیل عدم تخصص و یا گرفتن هزینه بیشتر کار شما را به تعویق انداخته؟! نگران نباشید. شرکت نوآوران چکاوک شهر با وجود تجربه و تخصص ۱۳ ساله خود هیچ گونه هزینه مازادی در انجام پروژه از شما دریافت نمیکند و تعرفهها اعلام شده در میان صفحه، اقتصادیترین قیمتهای ممکن در سال ۱۴۰۳ میباشد.
 
															قیمت دهی نادرست سئو سایت بر اساس فروش
 
															قطعا و حتما هر کارفرمایی به امید افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر به دنبال سئو سایت خود میباشد؛ اما سوالی که پیش میآید این است که یک کارشناس یا شرکت سئو، توانایی تضمین همچین موردی را دارد؟ آیا دلیل انجام چنین تعهدی داشتن تخصص است و یا قصد کلاهبرداری از شما دارد؟
سئو یکی از زیرشاخههای دیجیتال مارکتینگ میباشد و توانایی این را دارد تا محصولات شما را به مخاطبان بیشتری نمایش دهد. اما هیچ وقت دیده شدن بیشتر دلیل بر فروش بیشتر نمیشود. قیمت محصول، برند کسبوکار، خدمات پس از فروش، لحن و تسلط پشتیبان و اپراتور پاسخگو به کاربران، قدمت کسبوکار، ذهنیت مخاطبان نسبت به برند شما و هزاران عامل دیگر هستند که نقش بسزایی در افزایش فروش شما ایفا میکنند.
در اصل سئو مثل یک چرخ دنده کوچک در یکی از صدها دستگاهی است که در کارخانه ماشینسازی کار میکنند تا یک خودرو تولید شود و نهایتا به فروش برسد. پس زمانی که یک فرد یا شرکت قیمت دهی سئو سایت بر اساس فروش به شما میدهد، باید به نیت آن شک کرد.
تعرفه نادرست سئو سایت بر اساس میزان بازدید
روشهای نادرست قیمت گذاری در سئو به شکل باورنکردنیای رو به افزایش هستند اما آخرین موردی که قصد داریم تا درباره آن صحبت کنیم، تعرفه نادرست سئو سایت بر اساس افزایش بازدید میباشد. در این نوع بهینه سازی کارشناس یا شرکت سئو به شما تعهد میدهد تا بازدید سایت شما را افزایش دهد. خیلی از مواقع این اتفاق نیز میافتد، اما نتیجه کار چیست؟ آیا این افزایش بازدید منجر به رشد کسب و کار شما میشود؟ آیا این افزایش بازدید واقعی بوده است؟
در سالهای گذشته کارفرمایان زیادی به شرکت چکاوک شهر مراجعه کردهاند که سایتشان بازدیدهای زیادی داشته است اما نه رتبه قابل قبولی داشته اند و نه فروش قابل توجهی. زمانی که دلیل آن را جویا شدهایم، متوجه شدیم که کارشناس سئو قبلی برای سایت کلیک فیک خریداری کرده است و از این طریق بازدید سایت را افزایش داده. کلیک فلیک نه تنها هیچ سودی برای سایت شما ندارد بلکه باعث جریمه شدن سایت شما توسط گوگل نیز میشود. با این تفاسیر، پس تعرفه درست سئو سایت به چه شکل است؟
 
															قیمت سئو سایت سال ۱۴۰۳
پارامترهای بسیار زیادی وجود دارند که اگر بخواهید تعرفه سئو سایت درستی ارائه کنید، باید تمامی آنها مورد بررسی قرار بگیرند. برای آشنایی با تمامی این پارامترها میتوانید مقاله پارامترهای قیمت دهی پروژه سئو را مطالعه کنید. با این وجود در قسمت میانی صفحه تعرفههای استاندارد سئو سایت چکاوک شهر در اختیار شما قرار گرفته است. این تعرفهها شامل قیمت سئو سایت فروشگاهی و شرکتی همچنین تعرفه سئو تضمینی سایت شرکتی و فروشگاهی در سال ۱۴۰۳ میباشد.
 
								 
								