تهران، بلوار فردوس غربی سازمان برنامه جنوبی کوچه بغیری ساختمان اداری ارکیده

لوگو چکاوک شهر

افزونه YITH WooCommerce Product Countdown

افزونه YITH WooCommerce Product Countdown
فهرست مطالب

افزونه YITH WooCommerce Product Countdown نمایش زمان اتمام محصول ویژه یکی از ویژگی‌های کاربردی می‌باشد. از سری افزونه‌های YITH اینبار افزونه YITH WooCommerce Product Countdown را برای شما دوستداران نوین وردپرس معرفی می‌نماییم. این افزونه وردپرس جالب و شگفت انگیز تایمرهایی را برای محصولات ووکامرس که در فروش ویژه موقتی هستند اضافه می‌کند. افزودن تایمر به محصول ویژه می‌تواند کاربر را از زمان اتمام تخفیفی که بر روی محصول اعمال شده است آگاه کند. همچنین با افزونه افزودن تایمر به محصول ویژه می‌توانید نمایش شمارشگر معکوس در محصول ویژه را راه اندازی نمایید تا بصورت معکوس تایمر شروع بکار کند و زمان اتمام محصول ویژه را برای کاربر نمایش بدهد. در ادامه با ما همراه باشید تا افزونه YITH WooCommerce Product Countdown را برای شما معرفی نماییم.

ویژگی افزونه YITH WooCommerce Product Countdown

شمارش معکوس در صفحه محصول تکی.
نوار فروش که روند فروش یک محصول را نشان می دهد.
محتوای قابل تنظیم (شمارش معکوس و / یا نوار فروش)
تصمیم بگیرید که کجا نمایش بدهد؟ (صفحه جزئیات محصول و / یا صفحه دسته بندی)
موقعیت شمارش معکوس را در صفحه جزئیات محصول و صفحه دسته انتخاب کنید.
اقدام برای برنامه ریزی در پایان شمارش معکوس و / یا برای حذف محصولات مرتبط
سازگاری از شورتکد یا ابزارک
وارد کردن انواع متن های قابل برنامه ریزی
۳ طرح شمارش معکوس در دسترس است (می توانید سبک آنها را سفارشی کنید)
قرار دادن شمارش معکوس منحصر به فرد برای گروه‌های محصولات مانند دسته بندی محصولات، محصولات اخیر و…
افزودن “نوار بالا” در هر صفحه حاوی شمارش معکوس برای یک محصول خاص

افزونه YITH WooCommerce Product Countdown

در این مقاله سعی کردیم به مسئله‌ی افزودن تایمر به محصولات ویژه بپردازیم و بگوییم که چگونه می‌توان برای محصولات ویژه مثل محصولاتی که تخفیف خورده‌اند یا تنها یک یا دو عدد از آن‌ها در انبار ما باقی مانده است تایمر ایجاد کرد. این مثال را در عکس بالا نیز می‌توانید مشاهده کنید که چگونه برخی سایت ها اینکار را برای ترغیب بیشتر مشتریان برای خرید انجام می‌دهند. که این کار باعث می‌شود مخاطب حس کند که این محصول قیمت استثنایی‌ای دارد اما مدت زمان طولانی‌ای برای خرید آن فرصت ندارد و ممکن است حتی سریع هم تمام شود با این حساب که معمولا این محصولات تک هستند.

بنابراین روش افزودن تایمر به محصول ویژه برای ترغیب کاربران به خرید کردن سریع‌تر جواب می‌دهد و تاثیر روانی خاصی بر روی مخاطب می‌گذارد که دارد موقعیتی را از دست می‌دهد و برای از دست ندادن آن موقعیت هم که شده دوست دارد که سریع به پرداخت و خرید محصول برسد و آن را از آن خود کند. این کاری است که تبلیغات با ما انجام می‌دهد. پس در این مقاله به چگونگی تاثیر افزودن تایمر به محصول ویژه پرداختیم. پس حالا شما دیگر مثل افراد ناآگاه با این مسئله برخورد نخواهید کرد و می‌دانید که پشت تبلیغات چه چیزی نهفته است.

مقالات مرتبط:

افزونه Hide My WP پلاگین امنیتی مخفی سازی وردپرس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معیارهای یک سایت حرفه ای